SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Thursday, April 7, 2011

YUSRI KRU BERCINTA DENGAN MAYA KARIN

ARTIS BERCINTA
DUDA VS JANDA



Tiga kali Maya Karin menonton wayang bersama Yusry KRU. Adakah mereka sedang hangat bercinta? Inilah jawapan dari Maya. Selain Yusry, dia juga rapat dengan Remy Ishak dan Bront Parale. Dari kenyataannya, Maya Karin menegaskan dia tida akan berkahwin dalam masa terdekat dan akan mengambil masa untuk menerima seorang kekasih menjadi bakal suaminya. Maya Karin dan Yusry digosip sedang hangat bercinta sebab dilihat sering berdua ke mana-mana saja. Kedua-dua mereka nampak buat ‘donno’ dengan gosip liar ditujukan kepada mereka. Maya Karin telah dilantiik menjadi duta produk InnerShine Prune Plus,seperti Camelia yang juga

duta produk tersebut.

Dimaklumkan bahawasanya alkisah seorang yang bergelar duda dan seorang lagi bergelar janda dikatakan tengah bercinta. Kisah diantara penyanyi Yusry KRU yang pernah menghawini Erra Fazira dahulu dan Maya Karin yang pernah mengahwini jejaka mat salleh. Mereka berdua dikatakan tengah bercinta. Memang sukar hendak dipercayai, tetapi itulah cinta, tanpa diduga ianya datang. Nak kata benar atau tidak, belum dapat dipastikan lagi sebab kedua-duanya belum lagi membuat apa-apa komen mengenainya.

Dakwaan cinta diantara mereka berdua dikuatkan lagi dengan seorang 'informer' yang mengakui dan mendakwa telah menampak kelibat kedua-dua artis ini berpegang-pegangan tangan di Alamanda. Tapi seeloknya, baik buat kenyataan lah masa terdekat ni, takut pula dijadikan fitnah. Nak kata secocok, memang mereka berdua cocok pun, Duda dan Janda. ;)


1 comment:

  1. sama cntik,saama padan..moga cepat2lah dorang kawen kalau betul bercinta

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails