SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Monday, April 25, 2011

LISA SURIHANI BERCINTA



IMEJ bersih dan sopan-santun yang dimiliki aktres Lisa Surihani tidak menjanjikan yang dia bebas daripada gosip-gosip panas rencah dunia hiburan.

Sejak terjun ke dunia lakonan, Lisa pernah digosipkan dengan beberapa aktor seperti Farid Kamil dan Shaheizy Sam.

Bagaimanapun, gosip-gosip itu berlalu begitu sahaja dan Lisa seperti biasa memilih untuk berfikiran positif kerana mengerti itulah permainan yang perlu diharunginya tatkala membuat keputusan untuk menjadi seorang pelakon.

Terkini, tidak ada angin, tidak ada ribut, tiba-tiba sahaja muncul cerita yang Lisa kini sedang intim bersama pelakon, penyanyi dan pengarah filem Merong Mahawangsa, Yusry Abdul Halim.

Tertawa di corong telefon saat diajukan gosip terbaru itu ketika dihubungi minggu lalu, Lisa tidak mengelak mahupun menafikan berita itu. Sebaliknya dia mengaku yang dia memang sedang berkawan dengan Yusry.

"Ya, saya tidak nafikan yang saya berkawan dengannya (Yusry). Sebenarnya kami sudah kenal lama dan sering berbual menerusi BBM (BlackBerry Messenger) tetapi kami mula keluar dan rapat sejak dua bulan yang lalu," ujarnya.

Sambung Lisa lagi, desas-desus kononnya dia bercinta dengan Yusry semuanya bermula apabila mereka dilihat duduk bersebelahan ketika tayangan filem Seru yang diadakan pada awal bulan ini.

"Saya dijemput ke majlis tayangan perdana filem itu, tapi kami pergi berasingan dan jumpa di sana. Saya hadir bersama ibu dan abang saya. Dia duduk di sebelah saya, mungkin sebab itu orang mula berkata.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails