SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Wednesday, August 10, 2011

NICKLAS BENDTNER INI MENINGGALKAN ARSERNAL



HAMPDEN - Penyerang Denmark, Nicklas Bendtner mengesahkan dia akan meninggalkan Arsenal.

"Ya, saya sudah memainkan peranan saya. Sekarang terpulanglah kepada Arsenal untuk menyelesaikannya.

"Saya mahu bermain di tempat yang saya berasa gembira dan kerap beraksi, itulah perkara terpenting untuk mana-mana pemain bola sepak" katanya yang kini bersama skuad kebangsaan di Scotland.

Ditanya adakah Stoke City menjadi salah satu destinasi perpindahannya, Bendtner menjawab: "Saya tidak boleh menyentuh apa-apa mengenai dengan siapakah saya berunding, harapan saya ialah segala-galanya akan diselesaikan cepat."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails