SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Monday, November 7, 2011

PENYANYI GAY MALAYSIA ADA KEKASIH


SEBENARNYA loya tekak bila nak menulis kisah anak ikan atau kekasih gelap artis veteran ini. Maklumlah, cerita berbaur sumbang-mambang, takut nanti diselar bersekolah dalam sarkis pula.

Fikir sampai tersembul otak pun tak guna, yang tak elok tetap tak elok. Mungkin dunia nak kiamat. Tersebutlah kisah kekasih gay selebriti baharu dengan artis veteran pujaan ramai separuh usia.

Seorang itu sudah bercucu kalau tak silap Diva. Siang hari dia berkepit dengan cucu tapi saat hilang matahari, perangai lama dia tiba-tiba keluar. Macam cerita drakula pula. Tapi ini bukan hisap darah tau!

Malam-malam asyik kepit penyanyi muda turun-naik dari rumahnya. Bukan sekali dua, Diva dapat tahu, sudah banyak kali jiran sekeliling terserempak dengan pasangan berkenaan dalam lif. Mata jiran dah naik juling beri isyarat tak suka tapi dia buat muka selamba macam tak ada perasaan segan.

"Mulanya aku ingat mereka mungkin ada kerja tapi kalau sudah selalu, pukul satu atau dua pagi pun masih datang berkunjung ke rumah selebriti separuh usia itu, ini bukan datang ziarah nak belajar buat karipap lagi dah. Sah ada anak ikan dengan bapa ikan," kata sumber Diva yang kerjanya memang kena balik rumah lewat malam itu.

Diva: Tak sabar nak menonton persembahan Ning Baizura di Ning @KL Live pada 2 Disember ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails