SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Sunday, November 27, 2011

ARTIS MALAYSIA : KEKASIH TAK CUKUP SATU


SATU ketika dulu pernah juga CAK tertanya-tanya kenapa selebriti ini mengakhiri hubungan dengan seorang wanita. Padahal, sebelum itu bukan main meriah lagi pengumuman cinta mereka.

Ada yang cakap sebab kehadiran orang ketiga, ada juga yang menduga ini berpunca daripada sikap selebriti itu yang terlalu tinggi cita rasanya.


Nak dijadikan cerita, apabila menikmati minum petang bersama seorang teman lama, CAK dimaklumkan wanita yang pernah menjadi pilihan selebriti itu tidaklah sebaik mana. Ooops! Bukan niat CAK untuk mengaibkan gadis ini tetapi sekadar berkongsi supaya kisah ini dapat dijadikan iktibar.

Khabarnya, wanita ini tidak teguh pendiriannya, bahkan kebelakangan ini dia semakin berani meluahkan keinginannya. Di sebalik wajah mulusnya, si gadis yang entah masih adakah ‘gadis’ itu sanggup menjalin hubungan terlarang dengan jejaka yang sudah berkeluarga.


Sejauh mana serius hubungan itu CAK tidak pasti, tapi difahamkan sudah sampai ke tempat tidur. Semurah itu nilai ‘mahkota’ wanita bagi ‘gadis’ ini. Teringat pula CAK dengan kata-kata seorang sahabat, biasalah wanita moden. Tak perlu risau soal maruah kerana yang penting, ‘seronok’.


Entah-entah selebriti yang pernah berpasangan dengan wanita ini tahu perangai sebenarnya, sebab itu dia cepat-cepat angkat kaki. Kalau itu bukan sebabnya pun, baguslah hubungan itu tidak diteruskan kerana jika dia tahu cerita sebenar, pasti bertambah lara di hati.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails