SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Sunday, November 20, 2011

ARTIS MALAYSIA CEMBURU


ALAHAI... gara-gara cemburu, penyanyi ini menjeling seorang artis cantik. Gelak besar CAK apabila dengar cerita panas ini. Khabarnya artis ini sudah lama tergila-gilakan seorang aktor kacak.

Biarpun hasrat hatinya tidak disuarakan secara terbuka, ramai teman artis tahu cerita ini. Nak dijadikan cerita, satu hari artis ini terserempak aktor itu berjalan beriringan dengan seorang bintang baru yang kian popular. Orangnya memang cantik, pendek kata sekali pandang boleh jatuh cintalah.


Kemesraan dua pelakon itu mengundang rasa cemburu artis ini. Seperti biasa, si jelita memang peramah orangnya, apabila berselisih dengan artis ini, dia pun melemparkan senyuman paling manis dan cuba bertegur sapa. Kebetulan pula dia memang tidak tahu artis ini menyimpan perasaan terhadap insan kacak di sebelahnya.

Sapaan pelakon jelita itu langsung tidak dipedulikan artis ini, bahkan dia menghadiahkan jelingan tajam. Terkesima aktres bertubuh kecil molek itu. Perubahan raut wajah si artis itu mengundang tanda tanya di hatinya.


Selepas diselidik, barulah dia tahu artis itu cemburukannya. Apa nak dikata, dia tidak tahu cerita sebenar. Kalau daripada awal dia sedar pelakon itu ada hati dengan aktor kacak berkenaan, awal-awal lagi dia akan mengelakkan diri.


Lagipun, antaranya dengan aktor itu bukan ada apa-apa hubungan istimewa, sekadar teman artis dan tidak lebih daripada itu. Agaknya kalau mereka berpegangan tangan, silap hari bulan artis itu meroyan. Sabar jelah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails