SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Sunday, June 5, 2011

VIDEO SEKS LUNA MAYA



Nasib Luna
“Saya bertemu Luna Maya ketika saya sedang minum-minum bersama Onci (Ungu) yang merupakan teman baik saya. Luna kemudian meminta saya meramalkan masa depannya.
“Ternyata setelah diramal, dia mengambil kad yang tertulis nombor tiga, itu nombor yang tidak bagus.
“Saya memberitahu Luna bahawa dia akan berdepan dengan satu musibah besar yang akan menghancurkan namanya.
“Ramalan itu dilakukan pada tahun 2007 dan terbukti pada tahun lalu, Luna dikaitkan dengan kes video lucah bersama Ariel Peter Pan,” ujar James yang menganggap ramalan itu dilakukan berdasar logik akal.
Dia meneruskan bicaranya. “Saya turut meramalkan bahawa Ariel akan masuk penjara. Di mana dia kini? Benar, kan? Cuma satu ramalan saya yang masih belum terbukti iaitu Cut Tari bakal bercerai dengan suaminya.
“Kalau penilik nasib yang lain tidak berani berkata begitu, tetapi saya memberitahu kerana itu ramalan saya dan mahu berlaku jujur,” katanya lagi.
Tegas James, kalau mengikut pengalamannya, menilik nasib dan meramal masa depan individu lain adalah sama seperti membuat ramalan cuaca. Ada panas, hujan, mendung malah ribut.
“Saya membuat ramalan mengikut logik. Ada rumusan yang saya gunakan. Kata dagang saya adalah ‘logik tanpa mantera’.
“Saya mahu mengeluarkan sebuah buku tentang ramalan saya tetapi belum terlaksana kerana masih mencari penaja,” ujarnya yang menganggap kerjaya peramal nasib memberinya kehidupan yang baik.
“Awalnya hanya untuk suka-suka tetapi kini sudah menjadi bisnes. Dulu, saya berbisnes di Kemang tetapi sekarang sudah bergerak sebagai peramal nasib peribadi,” ujar James yang mengenakan harga mengikut jam untuk ramalannya.
Satu hal yang cuba dielak oleh James adalah meramal kematian. Sebolehnya dia enggan membuat prediksi musibah yang sebegitu.
“Saya pernah secara tidak sengaja meramal satu kematian dan kebetulan terjadi. Saya jadi panik. Kini, kalau pelanggan saya akan berdepan dengan kehilangan berbentuk kematian, saya akan kata bahawa mereka bakal bertemu berita duka, itu sahaja,” ujarnya.
Menghabiskan bicaranya tentang sebuah prediksi, James berkata dia juga gagal membuat ramalan terhadap dirinya sendiri atau perlawanan bola sepak.
Dia sempat meramal bahawa pasukan bola sepak yang diminatinya, Manchester United akan menundukkan Barcelona. Tebakan itu salah apabila Barcelona membelasah Manchester 3-1 dalam Liga Juara-Juara baru-baru ini.
“Ini mungkin kerana idealisme saya terhadap Manchester dan bukan ramalan, ya? Pasti saya mahu pasukan saya yang menang,” katanya ketawa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails