SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Tuesday, June 21, 2011

MEMEY SEORANG YANG PENYAYANG



Pada malam Ahad lalu, rakan SS sempat meluangkan masa menyaksikan personaliti TV terkenal, Farah Adeeba dan rakan kongsinya, Awin melancarkan koleksi baju dan jubah Najjah yang berlangsung di Hotel Royale Bintang, The Curve, Bandar Utama.
Majlis yang dihoskan Farah AF dan dimeriahkan artis serta personaliti TV tempatan ini memang menarik dengan koleksi jubah ringkas dan moden.

Bukan saja koleksi baju yang diperagakan model profesional yang menawan hati rakan SS, malah kehadiran pelakon jelita Memey yang anggun dengan gaun labuh hitam dan sopan turut menarik perhatian.

Memey tidak hadir sendirian sebaliknya bersama dua kanak-kanak perempuan comel yang juga anak kepada tunangnya, pelakon Norman Hakim. Tapi rakan SS memang tak nampak pula kelibat Norman di situ.

Apa yang boleh SS katakan, Norman memang bertuah kerana dapat bakal isteri yang bukan saja cantik, malah, menyayangi dan mampu menjaga anak-anaknya dengan baik. Sifat keibuan Memey yang lemah-lembut itu cukup terserlah dan bukan sekadar dibuat-buat pada pandangan mata rakan SS.

sumber: metro

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails