SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Monday, June 13, 2011

FASHA SANDHA BERCINTA DENGAN JEJAI. BETUL ATAU TIDAK??

“Saya dan Jejai sekadar kawan dan bukan seperti dakwaan ramai pihak yang kononnya saya kembali ke pangkuan Jejai,” kata pelakon Nur Fasha Sandha Hassan, 27, atau Fasha Sandha mengenai desas-desus mengatakan kasihnya dan Jejai bertaut semula.

Fasha, 27, bagaimanapun mengakui menerima barangan dan bunga daripada Jejai yang dihantar ke Saloon Chinta miliknya.

“Namun, saya tidak boleh mengulas sama ada tujuannya untuk memujuk saya kerana apa yang berlaku antara kami sebelum ini sesuatu yang tidak sekali kami fikirkan. Saya lebih selesa jika perkara ini tidak diperbesarkan kerana bimbang ia akan membabitkan pihak lain pula kemudian hari nanti,” katanya.

Kedua-duanya mengumumkan hubungan mereka tidak kesampaian pada Januari lalu dan desas-desus mengatakan mereka berbaik semula timbul apabila Jejai atau Toh Muda Rizal Ashram Ramli, 34, menghantar 28 jambangan bunga serta barangan mewah lain untuk memujuk hati bekas kekasihnya itu.


Fasha berkata, dia kini lebih berhati-hati kerana perlu menjaga banyak hati apalagi ibunya tidak merestui jika dirinya kembali ke pangkuan Jejai kerana bimbang akan menimbulkan kontroversi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails