SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Monday, March 22, 2010

INCOME LAST WEEK

Hari ini, seperti biasa saya menyemak pendapatan minggu lepas. Saya cepat-cepat balik dari kuliah gara-gara hendak menyemak pendapatan last week. Masuk je web nuffnang, sungguh terharu dan kecewa. Income last week sangat menyedihkan..hanya RM2.25 sahaja bertambah. Walaupun saya mendapat BUFFERED EARNING, namun income ciput je. Setahu saya, orang yang mendapat BUFFERED EARNING akan mendapat pendapat yang lebih, namun berlaku pada sy sebaliknya. Tambahan, last week trafik saya bertambah kerana saya mencuri masa melayari BLOG walaupun asgmnt berlambak. Dalam paparan cbox sy, ramai blogger yang lain mengatakan "digi", "slurpee", "alice", "xpax" dan sebagainya. Hati saya sangat gembira pada masa itu kerana ingatkan ramai yang betul-betul mengKLIK iklan saya namun sebaliknya.


Sekadar keluhan insan biasa.
Terima Kasih kepada semua yang sudi mengKLIK dengan jujur
dan tidak lupa juga kepada yang sudi menziarahi serta mengUPkan trafik.

Apa-apapun HAPPY BLOGGING,....

35 comments:

  1. sabar..sabar..saya dulu pon macam tuu..lama-lama nanti dia akan naik..rajin-rajin laa blogwalking ker..ceria selalu..

    ReplyDelete
  2. jgn sedih... akan ada rezki awk nnt k? cheer...

    ReplyDelete
  3. salam...ok la tu kan...:) saya pn lebih kurang jer naik 2 lebih...hehe...b'bulan2 tak sampai 30 pn...huhu...

    ReplyDelete
  4. oklah tu..
    mungkin belum rezeki kita kot..hehehe

    ReplyDelete
  5. betul tu bukan rezki awak lg..rezki tu bukan datamg dari orang2 yang klik2 tu tp datang dari Dia k..renung2kan dan selamat beramal..hehe

    ReplyDelete
  6. dorg click tp tak loading habis kot..

    ReplyDelete
  7. huh.. kasihan kamo.. sabar la ye..mungkin diaorg tak loading hbs kot page tu

    ReplyDelete
  8. sbr je la..same kes ngan sy je...heee..

    ReplyDelete
  9. lebih kurang den jo incomenya..tak po usaha kuat agi!!!bukan senang nak senang!!

    ReplyDelete
  10. sabar beb..ada masanya pasang surut akan berlaku..tak sentiasa kita akan selesa.mesti ada takat turunnya..hihihi RM 2.25 sen..unclemasih ingat lagi ..uncle pernah dapat RM2.40 sen..huhuu kecewa beb..tapi itu mengajar kita supaya lebih giat dan berusaha. uncle sokong kamu..nak jadi pom - pom man pun boleh hahahaha

    ReplyDelete
  11. wow...
    banyak gak tuh...tahniah2

    ReplyDelete
  12. yup..dorang klik then tutup balik...patutnye kene tggu sampai done..tp kite dh klik smpai kuar done..hehehhe

    ReplyDelete
  13. terima kasih atas sokongan anda semua...

    ReplyDelete
  14. janganlah kecewa! Ini adalah satu kemulaan yang baik namun income hanya sedikit tapi nye ia akan tambah setiap miggu!ofcoz awak nak update dan juga promote blog anda =D

    ReplyDelete
  15. alaaa..cikmin mmg jujur punya kalau klik2 ni..diorg pun sama jugak..tp bese la kan..kita pun xtau camne sistem nuff tu kira..ada rm2.25 tu alhamdulillah..cikmin pernah dpt rm0.25 seminggu..

    ReplyDelete
  16. rileks okey abang! :) saya pnye income laaagi ciput, lg sedih ni. hihihi. tp tkpee, at least ade gk tuu, dr rm0.00 kn? lame lame meningkat la tu :) go go!!

    ReplyDelete
  17. kyana rasa buff tu nanti akan dikira lain.. yang dpt byk tu utk seminggu.. nanti buff akan masuk lain..

    dulu penah jadi mcmni.. last2 ada lagi earn yg buff tu.. rasa2 nya lah..

    smile.. sikit2 lama2 jadi bukit kan..

    pssst.. kyana punya tgk2 naik 0.01 sen ja.. takpalah.nak buat mcmana..

    ReplyDelete
  18. Assalammualaikum... jana pendapatan dengan mudah dengan percuma dengan kenalkan kawan dengan mendaftarkan . kemudian mendapat pendapatan. semua akan mendapat faedah yang sama. cara pun sama. sebarang pertanyaan sila ke laman utama blog saya...zool-hilmi.blogspot.com..daftar pada catch eye..click dan join..selepas mendaftar...pertanyaan bolehlah di emeil pada saya zool_hlm@yahoo.com atau boleh isi pada kotak pertanyaan pada laman utama blog zool...

    ReplyDelete
  19. bersabar je..
    kalau kita ikhlas berblogging, lama2 akan dapat hasilnya juga ;)

    ReplyDelete
  20. lame2 nanti banyaklah duit tue..
    pastue leh la share ek. =)

    ReplyDelete
  21. sabo2...
    ilep2 suda.. pas nih byok la earning ko tuh..

    ReplyDelete
  22. jgn sedih...kita sama jer....gua dapat 3 buffered earning tapi pendapatan gua RM2 jer...lagi sikit dari ekau...hahaha
    tapi gua xkisah sangat sebab gua buat nuff tu macam sampingan jer
    gua suka berblog sebab menulis

    ReplyDelete
  23. buff tuh lom jadi metered earning kan?
    nanti,bile dh abes kempen,jd metered earning,barulah dapat income untuk buffered tuh....sabaq na...teruskan klik2:)

    ReplyDelete
  24. iklan xabes loading dah close.sbb tu x d kira.huhuu

    ReplyDelete
  25. Semangat dan sukses selalu...!!salam kenal

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails