SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Saturday, July 23, 2011

CUTI SEKOLAH DISERANG HISTERIA

SEREMBAN: Sebuah sekolah menengah di Sikamat di sini, terpaksa ‘bercuti’ sehari kelmarin selepas 48 pelajar sekolah itu mengalami histeria dalam tiga kejadian berasingan dalam tempoh seminggu dengan kali terakhir, Rabu lalu.

Dalam kejadian pertama pada Jumaat minggu lalu, dua pelajar diikuti kejadian kedua pada Isnin membabitkan tiga pelajar manakala Rabu lalu, 48 pelajar diserang gangguan misteri.
Difahamkan dua hari sebelum kejadian pertama, pihak sekolah melakukan aktiviti perkhemahan untuk pengawas di sebuah kem di Rantau, Port Dickson.

Seorang daripada mangsa, Nabila Mohd Radzi, 14, mendakwa dalam kejadian kira-kira jam 9 pagi pada Rabu lalu, dia yang tidak menyertai kem itu turut terkena disebabkan beberapa pelajar dipercayai membawa ‘pulang’ penunggu hutan berkenaan ketika mengadakan aktiviti berjalan malam atau ‘Night Walk’ di kem berkenaan.


“Saya terkena histeria selepas terdengar dua pelajar dari kelas berasingan menjerit sebelum pelajar lelaki kelas bersebelahan mendakwa ternampak lembaga hitam di cermin tingkap, sekali gus menyebabkan saya turut dirasuk.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails