SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Wednesday, August 26, 2015

PELAKON WANITA MALAYSIA SEKSI : ADIBA YUNUS




Merasakan diri masih baru dalam dunia lakonan, Adiba Yunus, 27, tidak kecewa apabila membuat keputusan enggan berlakon seksi selepas menyedari babak lakonannya berkemban dalam filem Nasi Tangas seperti menimbulkan kontroversi.
Katanya, kesedaran itu datang sendiri tanpa desakan daripada sesiapa. Adiba atau Siti Adibah Yunus berasa dirinya cukup matang dan dewasa untuk lebih berhati-hati dalam pemilihan watak selepas ini.
Padanya, sebagai orang Islam dia harus akur dengan etika dan norma kehidupan yang tidak boleh terlalu ditonjolkan walaupun hanya dalam lakonan yang boleh menimbulkan cerita kurang enak daripada orang ramai.
“Saya sedar terlalu awal untuk membuat keputusan seperti ini. Seharusnya saya perlu terus mencuba untuk melakonkan watak lebih mencabar lagi daripada itu.

“Namun saya yakin, banyak lagi watak mencabar yang boleh saya lakonkan tanpa perlu seksi. Selepas filem Nasi Tangas diulang siar banyak kali di televisyen, saya mula tersedar perkara itu dan mung–kin tidak akan menerima tawaran berlakon watak seksi lagi selepas ini,” katanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails