SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Friday, August 21, 2015

ARTIS MALAYSIA LOVE BITE 2015



Seperti biasa setiap kali ada pasar malam berdekatan rumah saya dan abang pasti mengunjungi pasar malam tersebut. Bukan nak beli sangat sekadar nak mencari buah-buahan untuk alas perut dan sampingan sekiranya tiada lauk sangat untuk di makan.
Sewaktu berdiri bawah lampu dihadapan rumah nak keluar pintu tetiba abang tegur
abang : weh dik yang kat leher kau tu lovebite ka
aku : kat mana ?
abang : tu kat leher kau.. aku bagitau emak..
aku : cehhh porahh.. ni jerawat la ngekk
adoii.. ni lah jadinya bila jerawat singgah kat leher gak.. jerawat pun disangka lovebite.. aku geget gak leher abang aku kang.. baru dia tau bila kena tanya siapa lovebite dengan bini dia… hahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails