SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Wednesday, August 26, 2015

MAMAT SEPAH RAJA LAWAK BERCINTA DENGAN KAKA

BENAR KE? 
 HANYA DALAM GAMBAR SAHAJA








"Saya pernah jatuh kerana duit.

"Bayangkanlah, dalam usia muda 24 tahun, saya sudah pegang duit ratusan ribu ringgit selepas menang Raja Lawak musim ketiga pada 2009. Ketika itu, saya mengaku mengalami kejutan budaya dan hidup hanya untuk berseronok saja," luah Mamat Sepah kepada HIP.

Mamat atau nama sebenarnya, Mohd Noor Murad, 29, yang menjadi penyampai radio Ultra FM, mengakui kehidupannya sekarang lebih tenang dan jauh daripada kontroversi yang pernah mencemari kerjaya seninya.


"Nama saya naik mengejut bersama Sepah. Saya mengaku jatuh kerana kesalahan sendiri. Mungkin ramai yang tidak tahu, saya pernah bertunang selepas...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails