SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Saturday, October 29, 2011

KUTIPAN KL GANGSTER



KUTIPAN KL GANGSTER CECAH 12 JUTA RINGGIT MALAYSIA.

"KL GANGSTER" - KUTIPAN HARI PERTAMA TERTINGGI dalam SEJARAH FILEM MALAYSIA DENGAN ANGGARAN KASAR RM 1.5 JUTA.ALHAMDULILLAH!SUJUD SYUKUR!!War-warkan pada semua!!YANG BELUM MENONTON,TUNGGU APA LAGI,JOM TONTON KL GANGSTER!!YANG SUDAH,JOM TONTON LAGI!!:)TERIMA KASIH SEMUA!! - Syamsul Yusof

Filem KL Gengster terbitan Skop Production ini menelan kos sebanyak RM2.1 juta dan sudah mula barada di PAWAGAM berhampiran korang....

Pergi la tengok..gua jamin pasti puas hati...kalau keluar panggung lu orang kata tak best..gua belanja teh o ais...hihi

Gua antara orang terawal di MALAYSIA yang tengok cerita KL Gangster, dan Review KL Gangster gua dan buat dekat SINI
Bangga gila dapat tahu Kutipan Terkini KL Gangster ialah Rm5 juta

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails