SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Thursday, October 13, 2011

ARTIS MALAYSIA BOGEL


Impak penyebaran klip video yang heboh diperkatakan itu, Mimi yang melakonkan karakter Maya Akhtar dalam Klip 3GP turut melahirkan perasaan kesal dengan tindakan kotor pihak yang tidak bertanggungjawab tersebut.
Menurut Mimi, babak ranjang tersebut yang seolah-olah menampilkan dirinya berbogel hanyalah salah satu adegan dalam babak yang perlu dilakonkan olehnya dalam filem Klip 3GP dan ia dilakukan berdasarkan profesionalisme dirinya sebagai seorang pelakon.
Mengamalkan prinsip tersendiri, secara jujur ujar Mimi, aksi berbogel tersebut bukan dilakukan oleh dirinya.
"Sebetulnya, Mimi tidak berbogel dalam Klip 3GP. Ia hanya kelihatan seolah-olah Mimi seperti berbogel. Ada perkara yang Mimi tidak lakukan sendiri dan menggunakan pelakon pengganti yang kelihatan seperti Mimi," jelasnya.
"Perkara yang Mimi tidak boleh hindari, Mimi terpaksa serahkan kepada pelakon pengganti Mimi. Itu kerana sememangnya Mimi tidak dapat melakonkan babak tersebut."
Ceritanya serius, dia amat kesal dengan perbuatan tersebut pihak yang menyebarkan klip video kontroversi itu yang dilihat telah cuba menjatuhkan maruahnya.



Namun, Mimi sebaliknya mengakui berbangga diberi kepercayaan oleh pengarah filem itu, Aidilfitri Mohamed Yunos membawa karakter yang mencabar biarpun ini adalah pembabitan sulungnya untuk filem.
Sebagai pelakon yang baharu terjerumus dalam bidang lakonan, watak Maya Akhtar yang juga digambarkan sebagai seorang wanita psiko bukanlah mudah untuk dilakonkan.
"Ini filem pertama lakonan Mimi dan Mimi memang tidak pernah berlakon sebelum ini. Justeru, watak Maya memang sukar dilakonkan.
"Namun, dengan tunjuk ajar dan latihan yang diberikan oleh pengarah, Mimi dapat melaksanakan tanggungjawab yang diberi ini," ujarnya.
Bagaimanapun kata Mimi, kebebasan 100 peratus yang diberi pengarah kepada Mimi untuk mengolahkan watak itu mengikut pemahaman sendiri memberi Mimi ruang untuk meluahkan kreativiti diri.
"Terus terang adegan dan aksi ranjang dan juga babak saya menjadi wanita psiko itu memang menguji dan memberi cabaran buat diri Mimi sepanjang penggambaran berlangsung. Tapi, Mimi menjadikan lakonan Angelina Jolie sebagai rujukan Mimi terutama filem lakonan Angelina yang berjudul, Gia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails