SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Monday, October 31, 2011

ABBY ABADI PUTUS CINTA


Hampir tiga tahun menyulam perasaan cinta, sayangnya ia tidak sampai ke jenjang pelamin. Itulah yang dialami pelakon Abby Abadi dan kekasih hatinya juga aktor sedang meningkat naik, Zulkifli Ariffin atau Zul apabila hubungan mereka putus secara rasmi.

Kenyataan mengenainya turut dibuat Abby sendiri dalam blog peribadinya dan ia sudah diketahui umum. SS dan rakan turut tumpang simpati dengan apa yang berlaku kepada pasangan ini.
Membaca coretan Abby mengenai perpisahannya bersama Zul, memang meruntun perasaan. Bagusnya pelakon yang cukup sinonim dengan drama Gerak Khas itu, dia langsung tidak melihat apa yang berlaku dari sudut negatif sebaliknya melihatnya sebagai takdir.

Abby turut menjelaskan kepada peminatnya biarlah punca hubungan cinta mereka putus dirahsiakan. Pada sama dia turut mendoakan Zul akan terus berjaya sebagai pelakon dan bertemu dengan pasangan baik-baik.



Kalaulah semua pasangan yang putus cinta mengambil sikap seperti Abby alangkah bagusnya. Bermakna dunia akan aman dan tidak adalah pergaduhan atau kejadian memburukkan antara satu sama lain.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails