SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Wednesday, October 19, 2011

ARTIS MALAYSIA MELEPASKAN RINDU DI BANGKOK



MUZIK asli Thailand beralun lembut, mendayu-dayu menghiasi ruang lobi Hotel The Imperial Mae Ping, Chiang Mai, Selatan Thailand. Biasan sinar suria melimpahi ruang lobi dan terpanah cantik pada wajah pengacara Rasa Halal Orient Astro Oasis, Farah Diana Anuar, 26, atau Farah Akademi Fantasia (AF).

Dari situ, penulis lihat wajah penyanyi lagu Antara Dua itu begitu gembira dan teruja bercerita mengenai kejutan yang diberi oleh suaminya, Johan Johari, 26, ketika dia menjalani penggambaran di Bangkok, Thailand.

Farah tidak menyangka suaminya sanggup datang ke Bangkok semata-mata untuk berjumpa dengannya. Biarpun kedatangan suami ke kota Bangkok hanya tiga hari iaitu 1 hingga 3 Oktober lalu, ternyata ia berbaloi buat pasangan itu melepaskan rindu. Maklumlah, baru dua bulan lebih berkahwin dan menyulam cinta sebagai suami isteri, Farah dan Johan terpaksa berjauhan hampir tiga minggu demi tuntutan kerja si isteri.

"Jika dulu sebelum kahwin saya hanya fikir pasal diri sendiri. Tetapi selepas berkahwin otak asyik melayang pada suami. Tetapi, bila fikir-fikirkan balik elok juga berjauhan sekejap dengan suami. Dari situ barulah saya fikir mengenai objektif perkahwinan," katanya kepada media yang mengikuti penggambaran program Rasa Halal Orient di Chiang Mai, Thailand, pada 5 hingga 8 Oktober lalu.

Biarpun berjauhan, Farah yang juga merupakan penyanyi dan pelakon itu tidak pernah putus mengirimkan khabar menerusi Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) setiap hari kepada Johan. Begitupun, Farah bersyukur kerana suami sangat memahami kesibukannya sebagai pengacara.

"Selama enam tahun bercinta lagi kami jarang berjumpa. Kadang-kadang dua atau tiga bulan sekali baru berjumpa. Disebabkan itu sehingga kini saya merasakan macam saya dan dia baru bercinta. Ada benda yang masih perlu disesuaikan lagi," katanya ketawa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails