SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Thursday, October 6, 2011

ARTIS MALAYSIA TERLAMPAU


MAKIN menjadi-jadi pula gelagat selebriti terkenal yang seorang ini. Bukan sekali dua, malah kerap sudah SS mendengar komen mengenai tabiatnya yang suka ‘over’ ketika berada di atas pentas mengendalikan beberapa majlis.

Entah kenapa sejak kebelakangan ini jika dia muncul di majlis hiburan ada saja perkara yang tidak kena. Tabiatnya itu seolah-olah ingin melepas gian beraksi di atas pentas. Maklumlah sebelum ini memang dia cukup dikenali ramai, malah ada kelompok peminat tersendiri. Namun selepas mengubah haluan di bawah syarikat lain, nampak benar perubahannya itu macam kadang-kadang terdesak pun ada. Entahlah rimas pula SS tengok.
Untuk pengetahuan peminat hiburan, artis ini sememangnya ada pelbagai kebolehan. Bukan hanya terbabit dalam dunia seni malah bergelar usahawan dengan rangkaian produk. Justeru, boleh dikatakan jadual artis ini agak padat dengan pelbagai program seni di sana-sini cuma tidak lagi di kaca TV.

Mungkin disebabkan sekarang dia jarang-jarang sekali diberikan peluang tampil di atas pentas majlis besar atau kaca TV, tingkah lakunya semakin berubah dan nampak macam ‘over’.


Kalau betul ingin mencuri perhatian tidak perlu melakukan perkara yang menyentuh sensitiviti masyarakat dan membuat lawak yang pada SS kurang cerdik.


Ketika muncul dalam sebuah program hiburan, baru-baru ini, contohnya selebriti itu sentiasa mahu mencelah rakannya bercakap. Bingit jadinya suasana persekitaran majlis yang berlangsung pada hari itu, riuh macam pasar.

Tahu saja bila ramai nak bercakap kita pun tidak tahu mana satu nak dengar. Harap-harap pengacara itu akan menjadi lebih ‘cool’ kerana kalau ‘over’ sangat takut nanti orang lekas menyampah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails