SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Sunday, July 25, 2010

Maya Karin Bercerai

Awal pagi saya membawa UTUSAN MALAYSIA ONLINE. Saya tertarik dengan artikal "Maya Karin Kembali solo". Saya merupakan seorang peminat Maya Karin. Dia seorang yang mature, cantik dan lemah lembut. Apabila dikhabarkan yang Maya berkahwin dengan Mat Salleh saya berasa kecewa..bukan kecewa dia tak dapat berkahwin dengan saya, tapi kecewa dia berkahwin dengan Mat Salleh. Tanggap pertama saya apabila Maya berkahwin dengan Mat Salleh ialah "Perkahwinan itu tak akan berpanjangan". Kini kebenarannya terserlah. Bukan jodoh lah tu.


3 comments:

  1. xkesah la kawen ngn sape pon..klu da xde jodoh nk buat cmner kn?huhu

    ReplyDelete
  2. ye la tu...
    suke ati die la nak kawin ngan sapew...kawin cerai kawin cerai kan best...huhuhu

    ReplyDelete
  3. smpi situ je jodoh dia..takdir Allah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails