SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Saturday, January 9, 2010

Kehilangan Dua Ekor Beruk di Kapit

Berita Sensasi

Kapit, 10 January 2010, dua ekor beruk dalam Rejang Zoo telah dilaporkan hilang. Kehilangan dua ekor beruk itu diketahui oleh pihak yang berkuasa pada sekitar jam 7 pagi tadi. Kehilangan dua ekor beruk itu sangat menakutkan penduduk di sekitar Kapit. Dilaporkan bahawa dua ekor beruk itu sangat liar dan ganas. Kini pihak berkuasa berusaha sedaya upaya mencari dua ekor beruk tersebut kerana takut ia akan menghuru-harakan keamanan di sekitar Kapit. Pihak berkuasa menasihatkan penduduk agar sentiasa berhati-hati dan berjaga-jaga…. Pihak berkuasa juga menawarkan hadiah yang lumayan kepada sesiapa yang dapat menangkap dua ekor tersebut. BERNAMA.

Kapit, 15 January 2010, pihak berkuasa tempatan telah dapat memberkas seekor beruk pada petang semalam. Namun, pihak berkuasa masih menasihatkan agar penduduk tempatan perlu sentiasa berhati-hati kerana seekor beruk lagi masih belum ditangkap dan tidak diketahui dimana ia berada. Dilaporkan bahawa pihak berkuasa telah melakukan pelbagai langkah untuk mengesan beruk tersebut namun tidak berhasil. BERNAMA.

Kapit, 16 January 2010, dilaporkan bahawa seekor beruk lagi sedang bergoyang-goyang kaki duduk di atas kerusi yang sedang menekan-nekan keyboard laptop dan sedang membaca berita ini……………..BERNAMA.


7 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails