SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Thursday, December 15, 2011

AWIE DIPUKUL TERUK


KUALA LUMPUR: Penyanyi kumpulan rock Wings, Awie menafikan dia menjadi punca pergaduhan di sebuah kelab di Langkawi, baru-baru ini selain mengalami kecederaan teruk akibat dibelasah.

Awie atau nama sebenarnya, Ahmad Azhar Othman berkata, pergaduhan itu berlaku berikutan tindakan beberapa lelaki mahu merakam gambarnya di dalam kelab berkenaan tetapi dia enggan dan mahu bergambar di luar.
“Saya ke situ atas jemputan deejay kelab yang meminta saya menyanyi. Selesai menyanyi, muncul beberapa lelaki menghina dan menyuruh deejay itu mengarahkan saya berhenti menyanyi.

“Kumpulan terbabit turut menyindir hingga berlaku perang mulut antara kami.



“Saya sebaliknya mengajak mereka keluar jika mahu bergambar dan berbincang di luar kelab tetapi sebaik saya dan tiga rakan keluar, kami dikelilingi sekurang-kurangnya 30 lelaki.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails