SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Thursday, August 20, 2015

ZIZAN BERCINTA SEMULA DENGAN EMA MAEMBONG

BENARKAH? APA KATA ZIZAN RAZAK....
Mengenai dakwaan Emma Maembong yang mengatakan Zizan menyebarkan cerita buruk mengenainya, Zizan memilih untuk tidak memeningkan kepala dan memanjangkan perkara itu. "Kalau dia tak puas hati, kenapa tak cakap dengan saya? Dia boleh hubungi saya dan kenapa perlu bawa hal itu ke pengetahuan umum dan media. Saya kalau boleh tak mahu kecoh-kecoh mengenai hal berbangkit. Umur saya pun sudah 31 tahun dan tak mahu jadi macam kanak kanak bertikam lidah itu ini. "Cuma apa yang dia buat itu mengaibkan nama keluarga saya. Dia perlu fikir dahulu sebelum cakap. Saya ada mak ayah, jadi jangan tahu cakap sahaja. Sama ada saya playboy atau tak, ia tak ada kena mengena dengannya lagi. Dia pun sudah bahagia dengan cinta baharu. Demi Tuhan, saya bahagia dengan apa dikecapinya. "Saya mahu ketepikan isu ini. Saya sudah maafkan dia dan kepada sesiapa yang pernah terasa dengan diri saya," katanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails