SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Thursday, August 20, 2015

ZIZAN BERCINTA DENGAN UMI

BETUL KE? TENGOK KOMEN ZIZAN
Ditanya mengenai cerita beliau keluar makan dengan Ummi, pengacara Akademi Fantasia 2015 bersama Faizal Ismail itu tidak menafikan hal berkenaan. Zizan dan Ummi berkenalan ketika membintangi telefilem Angin Cinta terbitan syarikat Mermaid Studios milik Liyana Jasmay dan kakaknya. Penggambaran diadakan di Langkawi dan sekitar ibu kota. "Saya kenal dia (Ummi) selepas kami berlakon bersama. Mula berlakon dengannya, saya tak nafikan, memang kekok. Tapi lama lama sudah okay. Dia juga seorang kawan yang baik. Suka menasihati. Saya hormati dia sebagai seorang kawan. Tak lebih daripada itu. "Saya selesa berkawan dengannya. Kalau ada yang cakap saya keluar makan dengannya, saya saya nafikan. Ada beberapa kali kami keluar makan bersama," katanya.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails