SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Thursday, September 22, 2011

ARTIS MALAYSIA GADAI TUBUH

CERITA artis gadai tubuh untuk meraih kemewahan, menjadi terkenal, memperoleh peranan utama dalam filem dan menjadi artis rakaman bukanlah perkara baru kita dengar. Sejak zaman filem hitam putih dan piring hitam lagi, banyak cerita sebegini kita dengar.

Sebab itulah jangan terkejut kalau ada yang berlakon aksi macam kayu pun boleh dapat watak utama dan suara ala itik serati pun diberi tawaran merakamkan album.
Macam seorang artis wanita yang boleh tahan cantik ini. Lakonan dia tidaklah seberapa tapi kerana paras wajah yang cantik memberi bonus kepadanya meraih apa yang dia mahukan.

SS dimaklumkan beberapa orang kenalan dalam industri, bermulanya karier artis wanita ini dalam dunia lakonan dengan cara yang agak kotor.


Begini ceritanya, pengarah tahu bahawa dia tidak boleh berlakon tetapi masih mahu memberikan peluang dengan syarat dia sanggup memuaskan nafsu pengarah tadi.


Bukan setakat pengarah, khabarnya dengan produser drama dan filem juga pernah memakainya. Malah, hubu-ngannya dengan mereka itu baik sampai sekarang.

Bahkan tuah baginya, kerana peristiwa satu malam itu berjaya mencapai hasratnya sehingga membuka banyak peluang untuk memegang peranan utama.

Tidak dinafikan, beberapa tahun menyaksikannya di skrin TV,  memang akui ada peningkatan dalam lakonannya namun itu belum cukup bagus mungkin kerana dia bukan pemilik bakat semula jadi seperti Fauziah Ahmad Daud, Fauziah Nawi, Ellie Suriaty dan beberapa lagi nama hebat.

Apapun, meskipun suatu hari dia berjaya membuktikan kehebatannya dalam lakonan namun, kisahnya menggadai tubuh akan tetap menjadi bualan orang selagi dia masih berada dalam industri.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails