SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Monday, May 20, 2013

BIBIR SEKSI HANEZ SURAYA



KETIKA ini karier pelakon Hanez Suraya dilihat semakin berkembang apabila wajahnya sentiasa menghiasi kaca televisyen menerusi drama dan telemovie lakonannya.

Bagaimanapun, kekasih kepada penyanyi Awi Rafael itu ternyata tidak sunyi daripada berhadapan dengan pelbagai kontroversi yang sedikit mencalar imejnya sebagai pelakon.

Terkini, pelakon tersebut telah mendapat kritikan segelintir pihak ekoran pakaiannye ketika bercuti di Pulau Redang Terengganu bersama pihak media dan peminat baru-baru ini.

Bagi mendapatkan penjelasan lanjut mengenai perkara tersebut, Kosmo! telah menghubungi Hanez untuk mengetahui cerita sebenar.

KOSMO!: Benarkah dakwaan yang mengatakan Hanez tampil seksi semasa bercuti di Pulau Redang?

HANEZ: Sejujurnya saya sendiri sangat terkejut dan hairan apabila dikatakan berpakaian seksi sepanjang percutian tersebut. Takkan dengan memakai t-shirt dan berseluar legging ada yang menganggap saya seksi pula. Lagipun dalam percutian tersebut saya pergi dengan peminat dan beberapa orang rakan wartawan. Jadi, sudah tentu saya perlu berhati-hati menjaga penampilan saya.

Apakah komen anda apabila tidak sudah-sudah dihimpit dengan pelbagai kontroversi?

Kepada saya, kontroversi itu ada kalanya boleh memberikan publisiti kepada seseorang artis, tetapi bukanlah kontroversi yang terlalu negatif sehingga memberi kesan buruk terhadap kerjaya. Sebenarnya saya sendiri seboleh-bolehnya tidak mahu lagi terus dikaitkan dengan kontroversi. Dahulu saya memang selalu tampil seksi, tetapi kini saya sedang berusaha mengurangkan imej seksi dan lebih berhati-hati apabila berpakaian.

Bagaimanakah pandangan anda terhadap kerjaya setelah 10 tahun berkecimpung dalam bidang lakonan?

Saya bersyukur kerana semakin banyak tawaran berlakon yang diterima dan ramai pihak yang semakin yakin dengan bakat dan mutu lakonan saya, cuma saya berharap supaya diberi peluang mencuba pelbagai watak supaya tidak dilihat sebagai stereotaip.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails