SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Monday, February 6, 2012

HANS ISAAC BERCINTA DENGAN NEELOFA


BETUL ATAU TIDAK??

SEBELUM ini SS pernah mendengar gosip Hans Isaac bercakap loghat Kelantan dalam satu pelancaran filem seram arahan Afdlin Shauki. Kata Hans ketika itu, dia hanyalah tersasul, bukan sebab sedang bercinta dengan aktres cantik Neelofa.

Cerita terbaru SS dengar mengenai Hans, dia kelihatan bersama lagi dengan Neelofa pada tayangan malam pertama Lawak Ke, Der? di Istana Budaya (IB), Kuala Lumpur, Jumaat lalu.
Hans sebelum ini pernah menafikan dia bercinta dengan pelakon dari Negeri Cik Siti Wan Kembang itu. Dia memberi alasan sekadar berkawan, tapi sekarang SS tengok mereka macam semakin mesra pula. Malah malam itu, ramai melihat mereka datang bersama.

Neelofa sendiri turut membuat kenyataan dalam sebuah Melodi di TV3. Dia juga menafikan sedang bercinta dengan Hans dan seperti biasa hanya berkawan. Tak mengapalah, kita tunggu dan lihat, kalau untung sabut, timbullah. Untung batu, tenggelam.



Sementara itu, Sabtu lalu, ada peminat ternampak Rozita Che Wan (Che Ta) jalan bersama dengan Shahir di sebuah pusat beli-belah di Jalan Bukit Bintang, KL. Yang tak tahan tu kata peminat, mereka jalan sambil pegang-pegang tangan. Hai, betul ke?


Itu pun satu lagi. Dah berapa kali asyik menafikan tetapi masih juga keluar bersama nampaknya. SS bukannya cemburu malah SS lagi suka kalau rakan artis kita ini jadi pasangan kekasih. Kalau mereka hangat bercinta SS juga yang dapat cerita menarik untuk peminat. Betul tak?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails