SAYA SUKA BLOG INI

Jana Pendapata Anda

INFO TERKINI

Wednesday, April 28, 2010

Perjalananku...

Buat titipan para blogger....salam...

Menjelangnya hari esok, tanggal 29/4/2010 saya akan mula bercuti...

Selamat Tinggal USPI..

Selamat Tinggal Semester 2 sesi 2009/2010..

Selamat tinggah http://e-dekz.blogspot.com

Bercuti selama 2 bulan..

Apalah saya nak buat cuti berpanjangan ini..mesti membosankan...

Dahlah kat kampung saya tak ada internet...

Pergi Cyber mahal...RM3 satu jam...

Tak best la mcm ni...

Jadi kemungkinan dalam masa 2 bulan ini saya tak melayan blog...

Mesti hati saya meronta-ronta nak "blog walking"...

Sedih nak cuti ni sebab tak layan blog....

Kepada para blogger...rajin-rajinlah jenguk blog saya ya...

Letaklah link saya kat blog korang..plz....

Kemungkinan TRAFIK saya akan kosong langsung...

Sedihlah tengok Trafik mcm tu...huhuhuhu..

Tapi apakan daya ku...

2 bulan tu lama beb...boring....

Proses menenangkan fikiran bermula...

Pastu bertukar pula menjadi proses mengaratkan otak...huhuhu....

Apa-apa pun..happy blogging kepada semua..

Smile always...

Caiyok2x...









9 comments:

  1. USPI ke UPSI?
    hehe pape pon slamat bercuti :D

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti.....


    xpe2 balik cuti..up balik traffik

    ReplyDelete
  3. hye edy..balik kg nt kim salam n mama n abah yer.. kampung kat mane

    ReplyDelete
  4. hye!~.. kite tgh cuti gak.. borink giler tau tak.. kete xde (nak yg auto je) then dok merap umah jela.. borink!~)

    ReplyDelete
  5. dah habis cuti kan? selamat pulang ke kampus

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails